100 PITANJA ZA CAMILU BORDONABU

CAMILA~
100 pitanja 100 odgovora camile bordonabe!!!1.

1.Kompletno ime:Camila Bordonaba
2.Datum rodenja:4.9.1984
3.Godine:23
4.grad rodenja:Palomar
5.apodo:cato
6. visina: 163
7. Koja godina tvog zivota ti je omiljena? Svaka ima nesto svoje
8.porodica:Juan Carlos/moj otac,nora/mama,Melina/moja sestra,Rodrigo moj brat
9.koliko godina imaju tvoji roditelji:Mama 53,tata 54
10.Kako ispunjavas svoje slobodno vrijeme: izlazim sa svojim prijateljima
11.jedna vrlina :iskrena sam
12.mana:ljubomorna sam ,mnogo
13.Omiljena bica u tvom zivotu:moja rodica mala Rocio moj pas Hommero
14.omiljena boja:svijetlo narandasta
15.omiljena hrana:Pasta/ja sam vegetarijanka
16.omiljeno voce:Limon
17.pice:soda
18.sretni broj:17
19.hobby :ici u kino
20.Omilena zivotinja:pas
21.Omiljena maskota:opet p as ali ovaj put Hommero
22.Omiljeni sport:aerobik
23.Fudbalski klub: Independiente y Chicago
24.ides li na utakmice: ocigldno,odusevljva me
25.opsesija:imati sve spremno za skolu
26.Sala koja tze nasmijava:HMMM zdravo,,kod kuce schumachert???Neeee ,neee/imitiranje motora
27.rijec koju najvise koristis:Holla /zdravo heheh
28.glumac: Fernán Mirás
29.glumica: Woopi Goldberg
30.Film: Cambio de habito
31.Omiljena serija: Suspenso
32.program na tvu:Simpsonovi
33Idol: Charly García
34.pisac; German Hesse
35.knjiga: Crónicas Marcianas de Ray Bradbury
36.zadnju koju si procitala: : Crónicas Marcianas
37:Omiljena grupa: Sui Generis y Guns and Roses…erre way
38:solista: Charly García y Diego Torres
39. Pjesma:Amor
40.Veliko otkrice :Tv
41omiljena skolska godina?nijedna
42.Omiljeno mjesto na svijetu: Mataderos, Capital Federal
43.jesi li isla u druge drzave?DA
44. sta preferiras plaze ili planine?plaze
45.Ides li na planine:da
46.Spavas Ili partijas?Partijam
47.,Njabolji prijatelj: Ezequiel castaño y Nadine Dwek
48.Omiljena odjeca:Jeans
49.Duksa ili kosulja:Duksa
50.Imas li momka:ne
51.Nemoguca ljubav: Axel Rose
52.Sta te privlaci kod muskarca?Njegova iskrenost
53.jesi li imala prvu ljubav?da
54.vjerujes li u orijateljstvo muskarac/zena:da
55Jei li se zaljubila u nekog svog druga:ne
56.idealni mukarc: Diego Torres
57.Odlucujes sama:ponekad
58.Preferiras da osvajas ili da budes osvojena?Osvajat
59.kako se ponasas prema decku kojem se svidas ?Pokusavam eda nadem nama nesto zajednicko
60.Jesi li uradila neku ludost za ljubav?jednom….
61.Tvoja mana?Radoznalost
62.Kako se ponasas prema po srnulim fanovima?Vristim sa njima
63.Nesto odvratno ono sti ti se ne svida u skoli?Sve je odvratno sama rijec skola vam sve govori,
64.Ucis ili si kampanjac?oboje
65.omiljeni predmet? psihologija
66.Prepisuijes li? O da!!!
67.Jedna ljubav?moja domovina
68.Jedna bol?Smrt mog ujaka
69.Jedna zelja? Da se drzava promijeni na bolje
70.Sta mislis hoce li ti pridonijeti tome?ne ali moi rodaci koje ce tek da se rode heheh..
71.Sta volis poklanjati ?Ovisi o osobi
72.Kako ti se vise svida prijasnji zivot ili sad? sada
73.Kako zaradujes svoj novac?od muzike
74.kako bi predstavila sebe u jednoj slikki ?Sa svojom porodicom bi ta slika bila
75.vjerujes li u Boga?da! Mislim da postoji neko gore
78.Tvoj idealni zivot? Baka pored mene i moj posao
77.Priznajesli da si kriva?Tesko mi je to
78.Momenat dana?podne
79.Tvoj omiljeni tren zivota?imam cijeli zivot da ga otkrijem
80.zasto..mi fai tako mnogo
81.Mana poznatih?nemam mnoog privatnosti..
82.iinteresujete sta vecina govori o tebi?mnogo puta
83od koga uzimas savjete?mojih prijatelja
84.Jedno lose sjecanje ?Nisam mogla ici na neki izlet a tako mi se islo
85.jedna dobra uspomena?snimanje Rebeldeway i Chic…
86.tvoj san? Putovati sirom svijeta
87.potipis jedne zavisnosti? Nemam pojma
88.jedna extremna zelja?umrijeti sa zivotinjama
89.blam?kada sam pala u kinu pred svima
90.idealan izlazak?ici i plesati sa prijateljim
91.sta volis raditi jedno slobodno podne? Ici i gledati film sa frendovima
92.Zelis li postati diva?ne
93.S kim bei voljela ici na selo? Sa roditeljima
94.Kako se zamisljas za 20 godina?? Sa mojom porodicom u mojoj kuci
95.kada bi birala sa kim ces da odrastes koga bi odabrala ? moju mamu
96.sta ti se navise svida u ovoj profesiji?Osobe koje obozavam i lijepa sijecanja.i naravno publika
97.volis putovati?o da prosli mjesec sam bila sa erre wayom u spaniji i bilo je sjajno
Kada bi dobila blesplatnoputovanje gdje bi isla u Egipat
99.Koje te stvari ljut najvise sad?poliiticka situacija u Argentini
100.Ko ti najvise nedostaje sada?pa osobe koje nisu samnom upoznala sam mnogo ljudi u Spaniji koji nisu sad samnom!!!!!

Komentariši